Γεννήθηκε: Τασκένδη (Ουζμπεκιστάν)
Συνθέτης. Μεταξύ 1985 και 1993 σπούδασε πιάνο και θεωρία Μουσικής (Αρμονία,
Αντίστιξη, Ενοργάνωση) στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσ/νίκης. Παράλληλα ολοκλήρωσε τις
σπουδές του στην Πολυτεχνική Σχολή του Α.Π.Θ. (Τ.Α.Τ.Μ.). Το 1993 ξεκίνησε
Σπουδές σύνθεσης στο Πανεπιστήμιο Μουσικής και Δραματικών Τεχνών του Graz, αρχικά στην τάξη
του H. M. Pressl και αργότερα του G. Kuehr, απ΄όπου και αποφοίτησε με
“Άριστα”, με τον Τίτλο Magister Artium (Master of Art), το
1999. Το 1995 του απονεμήθηκε το Βραβείο Σύνθεσης της πόλης του Klagenfurt (Αυστρία), το
1997 το 3ο και το 1999 το 1ο και 2ο Βραβείο
στον Διαγωνισμό Σύνθεσης Μουσικών Ακαδημιών της Αυστρίας. Το 2007 του
απονεμήθηκε Βραβείο Μουσικής της πόλης Γκρατς της Αυστρίας (Musikfoerderungspreis
der Stadt Graz). Είναι μέλος της Ένωσης Συνθετών του Γκρατς “die andere saite”
από το 1995 (και πρόεδρός της από τον Γεννάρη του 2007) και ιδρυτικό μέλος
του Ensemble σύγχρονης
και πειραματικής μουσικής “ART-resonanz”.
Το 2007/08 ήταν φιλοξενούμενος συνθέτης (Gast-Komponist/Συνθέτης in residence)
στο Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Μουσικής του Γκρατς.
Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα Algorithmische Komposition im Kontext Neuer Musik (2010) και
από το 2011 στο Point/Patterns
of Intuition (IEM der Kunstuniversität Graz). Έργα του (μεταξύ
των οποίων περιλαμβάνονται έργα για μεγάλη ορχήστρα, μεικτή χορωδία, έργα
μουσικής δωματίου καθώς και ηλεκτρονικής μουσικής), έχουν παραγγελθεί ή έχουν
γραφτεί για επόνυμους εκτελεστές και σύνολα (μ.α. musikrpotokoll 2012, ensemble artresonanz, ensemble zeitfluss, Land
Steiermark, Kulturzentrum bei den Minoriten-ORF (Portraitkonzert-Απρ. 2004),
κ.λ.π.) και εκτελεστεί στην Βιέννη (μεταξύ άλλων και από την
Συμφωνική Ορχήστρα της Αυστιακής Ραδιοφωνίας), στην Βρέμη, στο Γκράτς, στο
Κλάγκενφουρτ, Λονδίνο, Αθήνα, Ζάγκρεπμ (biennale) καθώς και στη Θεσσαλονίκη
(από την Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, ensemble dissonART,
ηχοσυγκυρία 2002, Photo
Biennale 2008). Aναμεταδόσεις έργων του έχουν γίνει από το Αυστριακό και
Γερμανικό ραδιόφωνο. Τον Μάϊο του 2008 ήταν καλεσμένος του Austrian Cultural
Forum στο φεστιβάλ μουσικής δωματίου SOUNDINGS2008 στο Λονδίνο. Στο διπλό CD της σειράς edition zeitton
της κρατικής Ραδιoφωνίας της Αυστρίας (CD 3067, ORF/OE1) περιλαμβάνει το έργο
του "μ (3) ι (5) κ (7) ρ (11) ό " για σόλο
βιόλα. Από τον Οκτώβριο
του 1999 διδάσκει Θεωρίας της Μουσικής στο Πανεπιστήμιο Μουσικής και Δραματικών Τεχνών του Graz (Universitat fur Musik und darstellende Kunst Graz).
Έργα: Duett για 2 Βιολιά, Klein Ensemblestück, Σπουδές για Πιάνο, για 3
Φλάουτα & Κρόταλα, για solo Βιόλα
(m (3) i (5) k (7) r (11) o”), για
Βιόλα -Σαξόφωνο- Schattentheater & LiveVideo-Proccessing (Interferenz III),
Κουιντέτα Εγχόρδων, Κουαρτέτα Εγχόρδων (Aresset 2), για Elektronish verstarkte
Βιολί & Zuspiel-CD (Fraktum/mikro 2), για Τσέλο (Fraktum4/EpiEnteka), για
Κλαρινέτο - Κόρνο - Τρομπέτα - Πιάνο & Κουαρτέτο Εγχόρδων (EpiTria), για
soloΑκορντεόν (A[kk]resset), για 6 Ακορντεόν, για Φλάουτο -Μπάσο Κλαρινέτο
& Πιάνο („Y“ (P.S.I.), για 2 Πιάνα (Interferenz 2), για Κλαρινέτο -
Μπάσο Κλαρινέτο - Φαγκότο - Κόρνο - Τρομπέτα & Papariertes Klavier (Fraktum
1), Ορχηστρικά (Nalos-Ackmi), για 2 Μαρίμπες, για Ακορντεόν & Τσέλο (67΄΄),
για 5 Γυναικείες Φωνές (Eftaxi), Χορωδιακά (Asydehlun), για Φλάουτο - Μπάσο
Κλαρινέτο- Βιόλα (Chrinope), για Βιολί - Τσέλο & Πιάνο (Für Klaus Johns),
κομμάτια για Πιάνο (Fraktum 1,1),
για σύνολο 9 (AENAON
minus 2,13), για ηλεκτρονικά (Aresset I), για 2 Κορυστούς, για σύνολο 8 (EpiPente I), (I(11)NT(5)ER(17)F(13)ER(3)EN(7)Z), για σύνολο για 9 και live electronics (Perichronos),
Κουαρτέτο Εγχόρδων (Hommage à l’ isorythmique (de Machaut), για Φλάουτο - Κλαρινέτο - Βιολί & Πιάνο (diminution for dissonart), για σύνολο 8 (EpiEnteka III), Μουσική Δωματίου με Video - Μπάσο Κλαρινέτο - Ακκορντεόν -Βιόλα & Κρουστά, (60 Diminutionen über Bilder), για σύνολο 8 (EpiPente I), για Βιόλα και Ηλεκτρονικά (echochronoi), για μεγάλη Ορχήστρα (Arsyon), Τρίο εγχόρδων (Fraktum/Aresset 3), για σύνολο 15 (MIKRO-ALLAXI (EpiEnteka II) και για σύνολο με 16 (chromades).
Κουαρτέτο Εγχόρδων (Hommage à l’ isorythmique (de Machaut), για Φλάουτο - Κλαρινέτο - Βιολί & Πιάνο (diminution for dissonart), για σύνολο 8 (EpiEnteka III), Μουσική Δωματίου με Video - Μπάσο Κλαρινέτο - Ακκορντεόν -Βιόλα & Κρουστά, (60 Diminutionen über Bilder), για σύνολο 8 (EpiPente I), για Βιόλα και Ηλεκτρονικά (echochronoi), για μεγάλη Ορχήστρα (Arsyon), Τρίο εγχόρδων (Fraktum/Aresset 3), για σύνολο 15 (MIKRO-ALLAXI (EpiEnteka II) και για σύνολο με 16 (chromades).
(προσωπική μαρτυρία)