Γεννήθηκε: 16 Οκτωβρίου, Buenos Aires (Αργεντινή)
Πέθανε: 2 Ιανουαρίου, Buenos Aires (Αργεντινή)Κιθαρίστας - Μουσικοπαιδαγωγός - Συνθέτης. Από πολύ μικρός έδειξε την κλίση του στη μουσική. Όμως η ουσιαστική επαφή του με τη μουσική ξεκίνησε με σπουδές κιθάρας, αλλά μόλις το 1950 άρχισε ν’ ασχολείται σοβαρά με σπουδές ανωτέρων θεωρητικών σε ωδεία του B. Aires. Κύριοι δάσκαλοί του ήταν ο Miguel Michelone (κιθάρα, 1953-60), ο Jacobo Ficher (ανώτερα θεωρητικά, 1958-66), ο Francisco Kröpfl (ηλεκτροακουστική μουσική και σύγχρονες τεχνικές συνθέσεως, 1963-68) και ο Enrique Belloc (σύνθεση, 1964-69). Ο τελευταίος –εντυπωσιασμένος από το ταλέντο του- τον χαρακτήρισε ως τον «κορυφαίο συνθέτη της γενιάς του». Συνέχισε τις μουσικές σπουδές του στην Ακαδημία ‘Santa Cecilia’ της Ρώμης με τον Boris Porena και στο Ωδείο ‘Verdi’ του Μιλάνου με τον Franco Donatoni. Διετέλεσε μέλος και των δύο ενώσεων μουσουργών της Αργεντινής: α) Νέων Μουσικοσυνθετών Αργεντινής (C.U.D.A.) και β) Συγγραφέων και Συνθετών Μουσικής (S.A.d.A.y.C.). Επίσης, του τμήματος Αργεντινής της ‘Διεθνούς Εταιρείας Σύγχρονης Μουσικής’ (I.S.C.M.) και του Συνδέσμου Σύγχρονης Μουσικής ‘Nueva Musica’ (ιδρυτικό μέλος). Διετέλεσε μέλος πολλών διεθνών και Αργεντίνικων κριτικών επιτροπών.
Έργα: για Κλαρινέτο (Dimensiones), Πρελούδια για Πιάνο, για Κουαρτέτο Εγχόρδων (Κύκλωσις), για Αφηγητή/ηθοποιό & Ορχήστρα (Αφιέρωμα στον Νίκο Καζαντζάκη), Ορχηστρικά (Ο Θάνατος και ο Έρως), για 4 Κιθάρες (Τετραφωνία), για 2 Κιθάρες (Συνέργεια), για 2 Φλάουτα - Ηλ. Κιθάρα - Βιμπράφωνο & Κρουστά (Τρίγωνον), Μπαλέτο για Κρουστά (Ανδρόγυνος), για 2 Πιάνα, Τύμπανα & Ηλεκτρικό Όργανο με απαιτούμενη σκηνική δράση από τους μουσικούς, για εκκλησιαστικό όργανο (Εις Μνήμην), για Αφηγητή & Ορχήστρα Δωματίου διασκορπισμένη εντός του κοινού (Ωδή στον Picasso), για 2 Πιάνα (Μουσική), για Χορωδία (Termopilas), για Φλάουτο - Βιμπράφωνο και προετοιμασμένο Πιάνο ή Ηλεκτρικό Τσέμπαλο (Multirrimias), Κομμάτια για Κιθάρα (Monologos I, II, III), για Τσέλο (Impromptu), για Χορωδία - Σοπράνο Σαξόφωνο - Βιμπράφωνο - Κρουστά και Ηλεκτρικό Όργανο (Microformas), για Φλάουτο - Κλαρινέτο - Βιολί - Τσέλο & Πιάνο (Quinteto), Κονσέρτο για Κιθάρα (Secuencias Concertantes), για Φλάουτο - Κλαρινέτο - Κιθάρα (με ηλεκτρική ενίσχυση) & Τσέλο (Quadruplum), για Φλάουτο - Κλαρινέτο & Φαγκότο (Triplum) και για Άλτο σαξόφωνο & Κρουστά (Τρίπτυχο).
Αρχείο Ελλήνων Μουσουργών Θωμά Ταμβάκου
Αρχείο Ελλήνων Μουσουργών Θωμά Ταμβάκου