Συνθέτης.
Το 1996 ξεκινάει σπουδές πιάνου και θεωρητικών στο Ωδείο Δήμου Έδεσσας με καθηγητή τον Γ. Γκουράνη. Το 2002 εισάγεται στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ. και το 2004 στην κατεύθυνση σύνθεσης με καθηγητή τον Μ. Λαπιδάκη, ενώ παράλληλα συνεχίζει τις σπουδές των ανώτερων θεωρητικών στο Κ.Ω.Θ. με καθηγητή τον Κ. Σιέμπη. Το 2009 εισάγεται στο Πανεπιστήμιο Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών στο Graz, όπου κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην σύνθεση και το μουσικό θέατρο με καθηγητή τον B. Furrer. Από το 2011 εκπονεί την διδακτορική του διατριβή στο Α.Π.Θ. με καθηγητή τον Δ. Παπαγεωργίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και workshops σύνθεσης αλλά και γενικότερου μουσικού περιεχομένου (Voix Nouvelles Royaumont 2014, Tzlil Meudcan 2014, Tchaikovsky Academy Russia 2012, Darmstadt Summer Academy 2010, Centre Acanthes 2011, Impuls Academy 2013 & 2011) με τους G. Aperghis, P. Billone, G. F. Haas, C. Czernowin, Μ. Andre, M. Stroppa, Ph. Hurel, K. Lang, P. Ablinger, J. Schölhorn, D. Kourliandski, Θ. Αντωνίου, Ι. Παπαδάτο, κ.α. Η μουσική του έχει παιχτεί σε πάνω από δέκα χώρες σε διάφορους χώρους και φεστιβάλ, όπως η Όπερα του Γκρατς (Αυστρία), Time of Music (Φινλανδία), Forrum Wallis (Ελβετία), Abbaye Royaumont (Γαλλία), Ligeti Saal/Mumuth (Αυστρία), Moscow Philarmonic Chamber Hall (Ρωσία) κ.α. από διάφορους σολίστες και σύνολα, όπως D. Michel-Dansac, P.-S. Meuge, Klangforum Wien (AT), Diotima Quartet (F), Trio Amos (AT), MCME (Ru), the DissonArt Ensemble (Gr), the Helsinki Chamber Choir (Fi), Vertixe Sonora Ensemble (S), UMS ‘n’ JIP (Sw), Ensemble Cairn (F) κ.α. Τον Μάιο του 2014, η όπερα δωματίου hystéra παρουσιάστηκε στην όπερα του Γκρατς υπό την σκηνοθεσία του Ernst Binder και την μουσική διεύθυνση του Beat Furrer. Τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου, το κουαρτέτο ΣΤΕΑΡ παρουσιάστηκε στα πλαίσια του σεμιναρίου Voix Nouvelles στο Abbaye Royaumont από του κουαρτέτο Diotima και υπό την τεχνική καθοδήγηση του Greg Beller (IRCAM). Τον Ιούλιο του 2012 βραβεύτηκε στο διαγωνισμό σύνθεσης χορωδιακού κομματιού Rautavaara στη Φινλανδία, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση. Τον Φεβρουάριο του 2013 κι έπειτα από τη συμμετοχή του στην ακαδημία Impuls, του απονεμήθηκε το βραβείο Ernst. Composition, λαμβάνοντας residency διάρκειας τριών εβδομάδων στο Ινστιτούτο Ernst Krenek στο Κρεμς (Αυστρία) και ανάθεση για σύνθεση νέου κομματιού, το οποίο εκτελέστηκε από το Klangforum Wien. Είναι φιναλίστ στον διαγωνισμό όπερας Joseph Fux.
Έργα: Όπερα (To the Lighthouse), για Φλάουτο & Άλτο Φλάουτο (Duo), για Κουαρτέτα Εγχόρδων & Ηλεκτρονικά (ΣΤΕΑΡ), για Μπάσο Κλαρινέτο - Ακκορντέον & Τσέλο (mmm), για Σοπράνο - Μπάσο Κλαρινέτο & Κρουστά (Sonnet 98 fragments), Κουαρτέτα Εγχόρδων (for Ernst M. Binder), για Φλάουτο - Ακορντεόν & Τσέλο (Trio amoroso), για Σύνολο Πνευστών - Έγχορδων & Κρουστών (Her), για 9 Φωνές & 2 Κρουστά (Noli turbare circulos meos ii), για 6 Πιάνα (Orgy compressed), Σπουδές για Πιάνο, για Φλάουτο- Μπάσο Κλαρινέτο - Πιάνο - Βιολί - Τσέλο & Κοντραμπάσο (Τhe morning light came slowly tumbling through the crack in the window), για 16 Φωνές (α-), Σοπράνο - Μπάσο Φλάουτο & Μπάσο Σαξόφωνο (Μonophonie), για Φλάουτο - Κλαρινέτο & Πιάνο (Νoli turbare circulos meos), Ορχηστρικά (Μusic for the infinity of her eyes from her to eternity), Μπάσο Κλαρινέτο - Μπάσο Σαξόφωνο - Τρομπόνι - Κρουστά & Τσέλο (Let the music go down), για 2 Βιόλες (Τhis instantaneous), Χορωδιακά (3 Love songs), 2 Mezzo Soprano - 2 Κόρνα & 2 Βιόλες (Φάσκελα ή κραυγές;) και για σόλο Τσέλο (do - do).
Το 1996 ξεκινάει σπουδές πιάνου και θεωρητικών στο Ωδείο Δήμου Έδεσσας με καθηγητή τον Γ. Γκουράνη. Το 2002 εισάγεται στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ. και το 2004 στην κατεύθυνση σύνθεσης με καθηγητή τον Μ. Λαπιδάκη, ενώ παράλληλα συνεχίζει τις σπουδές των ανώτερων θεωρητικών στο Κ.Ω.Θ. με καθηγητή τον Κ. Σιέμπη. Το 2009 εισάγεται στο Πανεπιστήμιο Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών στο Graz, όπου κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην σύνθεση και το μουσικό θέατρο με καθηγητή τον B. Furrer. Από το 2011 εκπονεί την διδακτορική του διατριβή στο Α.Π.Θ. με καθηγητή τον Δ. Παπαγεωργίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και workshops σύνθεσης αλλά και γενικότερου μουσικού περιεχομένου (Voix Nouvelles Royaumont 2014, Tzlil Meudcan 2014, Tchaikovsky Academy Russia 2012, Darmstadt Summer Academy 2010, Centre Acanthes 2011, Impuls Academy 2013 & 2011) με τους G. Aperghis, P. Billone, G. F. Haas, C. Czernowin, Μ. Andre, M. Stroppa, Ph. Hurel, K. Lang, P. Ablinger, J. Schölhorn, D. Kourliandski, Θ. Αντωνίου, Ι. Παπαδάτο, κ.α. Η μουσική του έχει παιχτεί σε πάνω από δέκα χώρες σε διάφορους χώρους και φεστιβάλ, όπως η Όπερα του Γκρατς (Αυστρία), Time of Music (Φινλανδία), Forrum Wallis (Ελβετία), Abbaye Royaumont (Γαλλία), Ligeti Saal/Mumuth (Αυστρία), Moscow Philarmonic Chamber Hall (Ρωσία) κ.α. από διάφορους σολίστες και σύνολα, όπως D. Michel-Dansac, P.-S. Meuge, Klangforum Wien (AT), Diotima Quartet (F), Trio Amos (AT), MCME (Ru), the DissonArt Ensemble (Gr), the Helsinki Chamber Choir (Fi), Vertixe Sonora Ensemble (S), UMS ‘n’ JIP (Sw), Ensemble Cairn (F) κ.α. Τον Μάιο του 2014, η όπερα δωματίου hystéra παρουσιάστηκε στην όπερα του Γκρατς υπό την σκηνοθεσία του Ernst Binder και την μουσική διεύθυνση του Beat Furrer. Τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου, το κουαρτέτο ΣΤΕΑΡ παρουσιάστηκε στα πλαίσια του σεμιναρίου Voix Nouvelles στο Abbaye Royaumont από του κουαρτέτο Diotima και υπό την τεχνική καθοδήγηση του Greg Beller (IRCAM). Τον Ιούλιο του 2012 βραβεύτηκε στο διαγωνισμό σύνθεσης χορωδιακού κομματιού Rautavaara στη Φινλανδία, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση. Τον Φεβρουάριο του 2013 κι έπειτα από τη συμμετοχή του στην ακαδημία Impuls, του απονεμήθηκε το βραβείο Ernst. Composition, λαμβάνοντας residency διάρκειας τριών εβδομάδων στο Ινστιτούτο Ernst Krenek στο Κρεμς (Αυστρία) και ανάθεση για σύνθεση νέου κομματιού, το οποίο εκτελέστηκε από το Klangforum Wien. Είναι φιναλίστ στον διαγωνισμό όπερας Joseph Fux.
Έργα: Όπερα (To the Lighthouse), για Φλάουτο & Άλτο Φλάουτο (Duo), για Κουαρτέτα Εγχόρδων & Ηλεκτρονικά (ΣΤΕΑΡ), για Μπάσο Κλαρινέτο - Ακκορντέον & Τσέλο (mmm), για Σοπράνο - Μπάσο Κλαρινέτο & Κρουστά (Sonnet 98 fragments), Κουαρτέτα Εγχόρδων (for Ernst M. Binder), για Φλάουτο - Ακορντεόν & Τσέλο (Trio amoroso), για Σύνολο Πνευστών - Έγχορδων & Κρουστών (Her), για 9 Φωνές & 2 Κρουστά (Noli turbare circulos meos ii), για 6 Πιάνα (Orgy compressed), Σπουδές για Πιάνο, για Φλάουτο- Μπάσο Κλαρινέτο - Πιάνο - Βιολί - Τσέλο & Κοντραμπάσο (Τhe morning light came slowly tumbling through the crack in the window), για 16 Φωνές (α-), Σοπράνο - Μπάσο Φλάουτο & Μπάσο Σαξόφωνο (Μonophonie), για Φλάουτο - Κλαρινέτο & Πιάνο (Νoli turbare circulos meos), Ορχηστρικά (Μusic for the infinity of her eyes from her to eternity), Μπάσο Κλαρινέτο - Μπάσο Σαξόφωνο - Τρομπόνι - Κρουστά & Τσέλο (Let the music go down), για 2 Βιόλες (Τhis instantaneous), Χορωδιακά (3 Love songs), 2 Mezzo Soprano - 2 Κόρνα & 2 Βιόλες (Φάσκελα ή κραυγές;) και για σόλο Τσέλο (do - do).
(προσωπική μαρτυρία)