Γεννήθηκε: 24 Δεκεμβρίου, Buenos Aires, (Αργεντινή)
Πέθανε: 18 Σεπτεμβρίου, Κολωνία (Γερμανία)
Γερμανοαργεντικός Συνθέτης – Σκηνοθέτης - Ιστορικός.
Γερμανοαργεντικός Συνθέτης – Σκηνοθέτης - Ιστορικός.
Σκηνοθέτης
στην Όπερα του Buenos Aires.
Σπούδασε
στο Πανεπιστήμιο της Κολωνία στην Γερμανία.
Λέκτορας
στο Βερολίνο. Σκηνοθέτης και στην Σουηδία. Χρησιμοποιούσε σύγχρονες τεχνικές
καθώς ζητούσε και από τους εκτελεστές του να κάνουν ασυνήθιστους θορύβους όπως
ουρλιαχτά και στριγκλιές.
Έργα:
για Χορωδία (Palimpsestos),
Ορχηστρικά (Dos piezas), 2 Βιολιά
– 2 Βιόλες & 2 Τσέλα,
Κινηματογραφική (Muertos des
Buenos Aires), Φωνή & Πιάνο (5 Cantos de Génesis), 4 κομμάτια για
Πιάνο, Κλαρινέτο & Πιάνο (Aforismos
de Apollinaire), για Έγχορδα & Tape (Szenario),
Ηλεκτρονική Μουσική (Transición I&
ΙΙ), Μουσική για Θέατρο (Sur
Scène), για Τούμπα (Mirum), Σονάτα για
Κιθάρα – Κοντραμπάσο & Άρπα, για
Όργανο (Improvisation ajoutée),
8 κομμάτια για Όργανο, 6 κομμάτια για Κρουστά, Κύκλους Τραγουδιών, 11 κομμάτια
για Πνευστά – Κρουστά & Κοντραμπάσο,
για Πίκολο & Ορχήστρα Εγχόρδων (Pan), Σπουδές για Τρομπέτα, Σαξόφωνο & Άρπα (Zwei Akte), για Ακορντεόν (Episoden, Figuren), για Κλαρινέτο (Schattenklänge) και Κονσέρτο για Φλάουτο – Άρπα – Έγχορδα &
Κρουστά.