Γεννήθηκε: 31 Οκτωβρίου, Καρδίτσα (Ελλάδα)
Συνθέτης - Κιθαρίστας. Θεωρείται ένας από τους αξιολογότερους Έλληνες μουσικούς της γενιάς του. Τις μουσικές του σπουδές ξεκίνησε το 1976 στο Δημοτικό Ωδείο Βόλου (Πτυχίο Κιθάρας το 1982). Δίπλωμα Σύνθεσης με τον Θ. Αντωνίου, Δίπλωμα Κιθάρας με τον Κ. Κοτσιώλη, Διδακτορικό Σύνθεσης με τον Th. Simaku, Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Rubin Academy της Ιερουσαλήμ με τον J. Urshalmi. Τα έργα του συχνά ερμηνεύονται στην Ελλάδα και το εξωτερικό από πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες και σύνολα. Ενδεικτικά αναφέρονται: Καλλιτέχνες: Γ. Βεντούρα, Γ. Γεωργιάδης, Α. Γκώνη, K. Delmer, Ν. Ζάρκος, I. Glinka, Ε. Θεοδωράκης, Ν. Καραλή, Δ. Κοτρωνάκης, Τ. Kravchenko, Δ. Μαλούχος, Δ. Πανουργιά, Α. Παρασκευάς, Ν. Πατρικίδου, Μ. Πολυχρόνου, R. Richardson, R. Ripo, Δ. Σέμσης, Ε. Στογιάννη, D. Stankovic, Σ. Σταθουλόπουλος, Β. Στυλιανού, Μ. Συγγενιώτου, Σ. Τσάνη, Γ. Τσιτσελίκης, Γ. Φουντούλης, Χ. Χατζηγεωργίου, Ε. Χούντα,E., Winlow, κ.ά. Σύνολα: Εμμέλεια, Ellemis, Hellanion, Ηχώ, Ολυμπιακό Τρίο, Slowind, Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής - διεύθ.: Θ. Αντωνίου, Chimera – University of York, Σύνολο Δήμου Αθηναίων - διεύθ.: Μ. Οικονόμου, κ.ά. Ορχήστρες: Odessa Camerata - διεύθ.: I. Shavruk, Νέα Συμφωνική Ορχήστρα Θεσ/νίκης - διεύθ.: Κ. Σαμαράς, ΑΣΟΝ - διεύθ.: Π. Σεργίου, κ.α. Λαμβάνει στον τύπο πολύ καλές κριτικές (Γ. Λεωτσάκος, P. Fowles, Γ. Μονεμβασίτης, S. Kenyon, Θ. Ταμβάκος, Κ. Τηλιακός, κ.ά.). Μουσικοί και άλλοι οργανισμοί, όπως οι: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ορχήστρα Καμεράτα της Οδησσού, Παγκόσμιες Μέρες Μουσικής της ISCM, Ίδρυμα Αλεξ. Σ. Ωνάσης, Ένωση Ελλήνων Μουσουργών, Ίδρυμα Ελληνικού Πολιτισμού, Eλληνική Kοινότητα Καΐρου, Ημέρες Πλαγιαύλου 2006, Διεθνές Φεστιβάλ Κέρκυρας, Διεθνές Φεστιβάλ Kιθάρας Bόλου, Kαλλιτεχνική Eστία Συνθετών, Δήμος Σάμου, Διεθνές Σεμινάριο Μουσικής Κοζάνης, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, κ.ά. τού έχουν παραγγείλει ή συμπεριλάβει σε εκδηλώσεις τους έργα του. Οι καλλιτεχνικές του δραστηριότητες ως συνθέτης και ως κιθαριστής περιλαμβάνουν πολλές συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Μεγ. Βρετανία, ΗΠΑ, Ιταλία, Σλοβενία, Ισπανία, Πολωνία, Φινλανδία, Αίγυπτο, Δανία, Ουκρανία, Κύπρο, Αλβανία, Ρωσία, Αιθιοπία, Γερμανία, κ.ά.). Ως κιθαριστής σε ρεσιτάλ του έχει παρουσιάσει έργα σε πρώτη εκτέλεση (ορισμένα αφιερωμένα στον ίδιο), έχει συμπράξει με διάφορους μουσικούς (Ν. Πατρικίδου, G. Biberian, Γ. Φουντούλης, V. Ivanovic, K. Delmer, κ.ά.) με σχήματα μουσικής δωματίου και με μεγάλα σύνολα και ορχήστρες (Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής - διεύθ.: Θ. Αντωνίου, Ορχήστρα Bach της Μόσχας - διεύθ.: Γ. Χατζηνίκος, κ.ά.), έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις πολυμέσων και ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές. Διευθύνει μικρά μουσικά σύνολα και χορωδίες (Δημοτική Χορωδία Σάμου, Χορωδία Πυθαγορείου την οποία και δημιούργησε, κ.ά.). Αρκετά από τα έργα του κυκλοφορούν από τις εκδόσεις: Παπαγρηγορίου - Νάκας - Panas Music, Σύγχρονη Μουσική, Fagotto, Μ. Νικολαΐδης - Edition Orpheus. Εξέδωσε (εκδόσεις Σύγχρονη Μουσική) την εκπαιδευτική κιθαριστική σειρά βιβλίων του Κιθαρόκοσμος (μέθοδος και ρεπερτόριο), η οποία έχει αξιοσημείωτη απήχηση και συνεχείς επανεκδόσεις από το 1989. Υπήρξε σύμβουλος και επιμελητής Μουσικών Εκδοτικών Οίκων (Fagotto, Σύγχρονη Μουσική, κ.ά.).
Αρθρογραφεί στον περιοδικό τύπο για διάφορα μουσικά θέματα. Έχει αναδείξει εκατοντάδες μουσικά βιβλία στη στήλη Βιβλιοπαρουσιάσεις του περιδικού Πολύτονον. Δίνει διαλέξεις για διάφορα μουσικά θέματα. Διδάσκει σε σεμινάρια επιμόρφωσης μουσικών και εκπαιδευτικών της μουσικής, συμπεριλαμβανομένων παιδαγωγικών και ψυχοσωματικών θεμάτων που αφορούν στον κλάδο. Έχει την Καλλιτεχνική Διεύθυνση μουσικών εκπαιδευτηρίων, καθώς επίσης, συχνά καταρτίζει τα προγράμματα σπουδών τους και την διδακτέα τους ύλη. Εργάζεται ως καθηγητής μουσικής από το 1981(αρχικά κιθάρας, σταδιακά όλων των ανωτέρων θεωρητικών και τέλος και σύνθεσης) σε διάφορα εκπαιδευτήρια (διάφορα ωδεία, ΙΕΚ ΑΚΜΗ και στο Μουσικό Σχολείο Χαϊδαρίου). Χρησιμοποιεί σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα με σημαντικά αποτελέσματα, ανάμεσα στα οποία είναι οι δεκάδες απόφοιτοι μαθητές του και σήμερα αξιόλογοι επαγγελματίες μουσικοί. Διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών.
Υπήρξε ο εμπνευστής, και επί πενταετία διευθυντής, τού περιοδικού της Ε.Ε.Μ. Μουσικής Πολύτονον το οποίο αποτελεί το πρώτο περιοδικό επικαιρότητας της κλασικής μουσικής στην Ελλάδα.
Διετέλεσε πρόεδρος της Ελληνικής Μουσικής Εταιρείας.
Επί 14 χρόνια διετέλεσε πρόεδρος τού Διεθνούς Φεστιβάλ – Συνεδρίου Κιθάρας και Σύνθεσης στην Κέρκυρα.
Με πολλά σεμινάρια στο ενεργητικό του. Βραβεία σε διαγωνισμούς για την Κιθάρα, για την Καλλιτεχνική του προσφορά και σε διαγωνισμό Σύνθεσης. Έργα: κομμάτια για Πιάνο (Monologues),10 Παραλλαγές για Πιάνο, Ελληνική Σοίτα για Πιάνο 4 χέρια, Σονάτα για Κιθάρα, για Άρπα (Elegy), για Φλάουτο & Κιθάρα (Lyric Suite), 3 Preludes & Inventions για Βιολί & Τσέλο, για Φλάουτο & Πιάνο (The Break up Scene), για 3 Κρουστούς (Triptych), για Κλαρινέτο -Βιολί - Τσέλο & Πιάνο (Reflections), Κουαρτέτα Εγχόρδων, Κουιντέτο Ξύλινων Πνευστών (Elegiano), για Βιολί - Σαξόφωνο & Πιάνο (People), Τρίο Εγχόρδων & Πιάνο (Hellinotropies), για Φωνή & Πιάνο (3 Τραγούδια σε ποίηση Ch.Baudelaire), για Σοπράνο & Κιθάρα (3 Vocalises), 2 Θεατρικά Τραγούδια (Συγνώμη - Άρωμα Γυναίκας), Φωνή - Φλάουτο - Κλαρινέτο - Βιολί - Τσέλο & Πιάνο (Dream Land on a poem by Edgar Allan Poe), Φωνή - Βιολί -Τσέλο & Πιάνο (3 Τραγούδια σε ποίηση Κ. Καβάφη) , Χορικό για δύο Γυναικείες Χορωδίες και Σύνολο (Φλάουτο, Κλαρινέτο, Κόρνο, Κρουστά, Πιάνο, Τσέλο & Κοντραμπάσο), 3 Χορωδιακά σε ποίηση του Κ. Καρυωτάκη, , Θεατρική Μουσική (Πειρασμός), για Ορχήστρα Εγχόρδων (Anatassimon), και Συμφωνική Καντάτα (Cantata Magica que Sancta). (προσωπική μαρτυρία)