Πέθανε: 3 Νοεμβρίου, Βερολίνο (Γερμανία)
Συνθέτης,
Άρχισε να γράφει μουσική στην ηλικία των 14,ενώ άρχισε να σπουδάζει δύο χρόνια αργότερα. Σπούδασε στο Ωδείο Οσάκα, και σύνθεση με τον Tomojiro Ikenouchi στο Τόκιο. Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο, έκανε το έργο κοινωνικής πρόνοιας, για την ίδρυση ενός ορφανοτροφείου για τα ορφανά του πολέμου, και τη διδασκαλία της μουσικής σε Tongyeong και Busan . Μετά την ανακωχή κατάπαυσης των εχθροπραξιών στο πόλεμο της Κορέας το 1953, άρχισε να διδάσκει στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σεούλ. Έλαβε το βραβείο Σεούλ Πολιτιστική Πρωτεύουσα το 1955, και ταξίδεψε στην Ευρώπη το επόμενο έτος για να τελειώσει τις μουσικές σπουδές του στο Παρίσι (μέχρι το 1957) και το Δυτικό Βερολίνο (1957-1959). Σπούδασε σύνθεση με τον Tony Aubin, Pierre Revel, Boris Blacher, Josef Rufer και Reinhard Schwarz Schilling. Το 1958 παρακολούθησε το Διεθνές Θερινό Μαθήματα Σύγχρονης Μουσικής και ξεκίνησε την καριέρα του με τις πρεμιέρες της μουσικής του στο Darmstadt. Εγκαταστάθηκε στην Γερμανία. Το 1963 επισκέφθηκε την Β. Κορέα, αλλά απήχθη από τη Ν. Κορέα από την μυστική υπηρεσία όπου οδηγήθηκε στην Σεούλ και καταδικάστηκε για κατασκοπεία και απειλείται με ισόβια κάθειρξη. Μια παγκόσμια αίτηση με επικεφαλής τον Guenter Freudenberg και Francis Travis παρουσιάστηκε με την κυβέρνηση της Ν. Κορέας, η οποία υπεγράφη από περίπου 200 καλλιτέχνες, συμπεριλαμβανομένων των Ιgor Stravinsky, Herbert von Karajan, Luigi Dallapiccola, Hans Werner Henze, Heinz Holliger, Mauricio Kagel, Joseph Keilberth, Otto Klemperer, György Ligeti, Arne Mellnäs, Per Nørgård, Karlheinz Stockhausen, και Bernd Alois Zimmermann, ο Isang Yun αφέθηκε ελεύθερος στις 23 Φεβρουαρίου του 1969, επιστρέφοντας στο Δυτικό Βερολίνο στα τέλη του Μαρτίου. Το 1971, απέκτησε τη γερμανική ιθαγένεια. Δεν επέστρεψε ποτέ στη Νότια Κορέα. Από το 1973 άρχισε να συμμετέχει στην πρόσκληση για τον εκδημοκρατισμό της Ν. Κορέας και την επανένωση της διαιρεμένης χώρας. Έργα του έχουν παιχτεί σε όλη την Ευρώπη. Στα έργα του εισήγαγε την Δυτική Μουσική με τις Ανατολίτικες Παραδοσιακής Μουσικής του τόπου του.
Έργα: Ορατόρια (Om mani padme), Ουβερτούρες, Ορχηστρικά (Angel in Flames), 4 Όπερες (Geisterliebe), για Έγχορδα (Colloïdes sonores), 5 Συμφωνίες (No1), Χορωδία & Ορχήστρα, Γυναικεία Χορωδία & 5 Όργανα (Epilogue), για Βιολί & Πιάνο (Gasa), 16 Ξύλινα Πνευστά - Άρπα & Κρουστά (Harmonia), Κονσέρτα για: Βιολί (No3) - Τσέλο - Φλάουτο - Κλαρινέτο - Όμποε, για Όμποε - Αγγλικό Κόρνο & Έγχορδα (Duetto concertante), 5 Etudes για Πιάνο, για Τσέλο (Glissées), για Φλάουτο (Salomo), για Όμποε (Piri), για Φαγκότο (Monolog), για Φλάουτο & Πιάνο (Garak), για Βιόλα & Πιάνο, για Φλάουτο - Όμποε & Βιολί, Κουαρτέτα Εγχόρδων, Κουϊντέτα για: Φλάουτο - Κλαρινέτo - Έγχορδα και Σπουδές για Φλάουτο,