Γεννήθηκε στις 19 Απριλίου, Ηράκλειο Κρήτης (Ελλάδα)
Συνθέτης - Πιανίστας.
Σε ηλικία 4 ετών πήρε τα πρώτα του µαθήµατα Πιάνου. Από το 1985 φοίτησε στην τάξη πιάνου και θεωρητικών του Γ. Καλούτση απ΄όπου το 1992 πήρε το πτυχίο Πιάνου και Αρµονίας. Συνέχισε τις σπουδές του µε τους Olaf Dressler και Urzula Mitrenga (Πιάνο), Wilfried Hiller και P. M. Hamel (Σύνθεση) στις Ακαδηµίες του Μονάχου και Αµβούργου αποφοιτώντας µε τα αντίστοιχα διπλώµατα. Οι σπουδές του πλαισιώθηκαν από Masterclass/ σεµινάρια σύνθεσης και πιάνου µε τους George Crumb, Wilfried Hiller, Luciano Berio, Wolfgang Rihm, Alexander Nasedkin και Rudolf Kehrer. Παράλληλα µε τις σπουδές του συµµετείχε τόσο σαν συνθέτης όσο και σαν πιανίστας σε διάφορα φεστιβάλ ανα την Ευρώπη και την Ιαπωνία όπως η Biennale του Μονάχου, το φεστιβάλ σύγχρονης µουσικής της ραδιοφωνίας του Saarbrücken, το φεστιβάλ MDR Musiksommer, το φεστιβάλ Schwetzinger Festspiele, και το Beethovenfest της Βόννης, την ΕΧΡΟ 2000 του Αννόβερου, το διεθνές φεστιβάλ µουσικής δωµατίου του Gidon Kremer στο Lockenhaus. Του έχουν ανατεθεί παραγγελίες τις ορχήστρες της βαυαρικής ραδιοφωνίας από την ορχήστρα της νοτιοδυτικής ραδιοφωνίας της Στουτκγάρδης από την ορχήστρα του διεθνώς αναγνωρισµένου βιολονίστα Gidon Kremer «Kremerata Baltica», από την ΕΧΡΟ 2000 του Αννόβερου, από τον οργανισµό του µεγάρου µουσικής του Μονάχου Kulturkreis Gasteig από το φεστιβάλ young.euro.classic του Βερολίνου, την κρατική όπερα του Μονάχου κ.α. Σαν σολίστ έχει συµπράξει µε την Bayerische Kammerphilharmonie στο πρώτο του Κοντσέρτο για Πιάνο, την Συµφωνική της Νυρεµβέργης, καθώς επίσης σαν Μαέστρος µε την Kremerata Baltica και διάφορα µουσικά σύνολα σύγχρονης µουσικής. Επίσης έχει συνεργαστεί µε την «Ορχήστρα των Χρωµάτων», την «Καµεράτα» Ορχήστρα των Φίλων Μουσικής, την ΚΟΑ, την Orchestra Sinfonica Nationale della RAI, το περίφηµο Ensemble Modern. Στο πιανιστικό του ρεπερτόριό εντάσσονται εκτός απο δικά του έργα κατα το πλείστον έργα σύγχρονων συνθετών. Στους στενούς συνεργάτες του συµπεριλαµβάνονται επίσης ονόµατα όπως ο Peter Sadlo (κρουστά), o Johannes Moser (τσέλο), κ.α. Το έργο του έχει βραβευθεί μεταξύ άλλων με το βραβείο του διεθνούς διαγωνισµού σύνθεσης Günther Bialas (2002), την υποτροφία µουσικής της πόλης του Μονάχου και της πόλης του Tübingen (2003), το βραβείο µουσικής του Βαυαρικού κράτους (2004). Επίσης βραβεύθηκε µε το Rodion Shchedrin Chamber music prize για τα έργα του «Σ- Κασσιόπη» και «Χωρόχρονος Ι». Το 2007 ήταν υπότροφος στην cité des Arts στο Παρίσι ενώ το 2008 βραβεύθηκε το συνολικό του έργο και η µέχρι τώρα προσφορά του στη σύγχρονη ελληνική µουσική µε το βραβείο σύνθεσης του διεθνούς ιδρύµατος Christoph und Stephan Kaske. Τον Απρίλιο του 2007 ήταν καλεσµένος composer in residence στο φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης „les museiques“ στην Βασιλεία µε µια σειρά συναυλιών ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους παρουσιάστηκε η πρώτη του όπερα, παραγγελεία της όπερας του Μονάχου στα πλαίσια του θερινού φεστιβάλ υπο τη διεύθυνση του Kent Nagano. Κεντρικό ρόλο στη μουσική του παίζουν μικροτονικά στοιχεία, πολύπλοκες ρυθμικές και ηχοχρωματικές δομές και η χρήση ηλεκτρονικών. Βασική πηγή έμπνευσης του αποτελούν φιλοσοφικά, μυθολογικά και φιλολογικά θέματα της αρχαίας Ελλάδας καθώς και σύγχρονες κοσμολογικές και μεταφυσικές θεωρίες.
Έργα: για Κιθάρα (Zwischenstucke), για σόλο Φωνή & live Electronics (εδιξησ[Α]μην εμε [Ω]υτόν), για σόλο Όργανο (Palimpsest [hommage a A.D.]), για σόλο Φλάουτο (Aeolian Elegy), κομμάτια για Πιάνο (Cycloids I), για Βιόλα (Kurzschluss), για Κρουστό (Ευλογητάρια), Κουαρτέτα Εγχόρδων (One -strips), για 2 Πιάνα - 2 Κρουστά & Live Electronics (Tautochronie), Μαρίμπα & Κουαρτέτο Κρουστών (Dead Strokes), για Τσέλο & Πιάνο (ROAI II), για 2 Όμποε & Αγγλικό Κόρνο (Κάρδαξ), για Άλτο Φλάουτο & Πιάνο (Nachlange III), για 4 Πιάνα (Μήδεια), Ορχηστρικά (Costellation), για μικρό Ensemble (Photonic constructions), Κονσέρτο για Πιάνο, για Μικτή Χορωδία (Slow rain), για Παιδική Χορωδία (Jandl Zyklus) και Ηλεκτρονική Μουσική.
Συνθέτης - Πιανίστας.
Σε ηλικία 4 ετών πήρε τα πρώτα του µαθήµατα Πιάνου. Από το 1985 φοίτησε στην τάξη πιάνου και θεωρητικών του Γ. Καλούτση απ΄όπου το 1992 πήρε το πτυχίο Πιάνου και Αρµονίας. Συνέχισε τις σπουδές του µε τους Olaf Dressler και Urzula Mitrenga (Πιάνο), Wilfried Hiller και P. M. Hamel (Σύνθεση) στις Ακαδηµίες του Μονάχου και Αµβούργου αποφοιτώντας µε τα αντίστοιχα διπλώµατα. Οι σπουδές του πλαισιώθηκαν από Masterclass/ σεµινάρια σύνθεσης και πιάνου µε τους George Crumb, Wilfried Hiller, Luciano Berio, Wolfgang Rihm, Alexander Nasedkin και Rudolf Kehrer. Παράλληλα µε τις σπουδές του συµµετείχε τόσο σαν συνθέτης όσο και σαν πιανίστας σε διάφορα φεστιβάλ ανα την Ευρώπη και την Ιαπωνία όπως η Biennale του Μονάχου, το φεστιβάλ σύγχρονης µουσικής της ραδιοφωνίας του Saarbrücken, το φεστιβάλ MDR Musiksommer, το φεστιβάλ Schwetzinger Festspiele, και το Beethovenfest της Βόννης, την ΕΧΡΟ 2000 του Αννόβερου, το διεθνές φεστιβάλ µουσικής δωµατίου του Gidon Kremer στο Lockenhaus. Του έχουν ανατεθεί παραγγελίες τις ορχήστρες της βαυαρικής ραδιοφωνίας από την ορχήστρα της νοτιοδυτικής ραδιοφωνίας της Στουτκγάρδης από την ορχήστρα του διεθνώς αναγνωρισµένου βιολονίστα Gidon Kremer «Kremerata Baltica», από την ΕΧΡΟ 2000 του Αννόβερου, από τον οργανισµό του µεγάρου µουσικής του Μονάχου Kulturkreis Gasteig από το φεστιβάλ young.euro.classic του Βερολίνου, την κρατική όπερα του Μονάχου κ.α. Σαν σολίστ έχει συµπράξει µε την Bayerische Kammerphilharmonie στο πρώτο του Κοντσέρτο για Πιάνο, την Συµφωνική της Νυρεµβέργης, καθώς επίσης σαν Μαέστρος µε την Kremerata Baltica και διάφορα µουσικά σύνολα σύγχρονης µουσικής. Επίσης έχει συνεργαστεί µε την «Ορχήστρα των Χρωµάτων», την «Καµεράτα» Ορχήστρα των Φίλων Μουσικής, την ΚΟΑ, την Orchestra Sinfonica Nationale della RAI, το περίφηµο Ensemble Modern. Στο πιανιστικό του ρεπερτόριό εντάσσονται εκτός απο δικά του έργα κατα το πλείστον έργα σύγχρονων συνθετών. Στους στενούς συνεργάτες του συµπεριλαµβάνονται επίσης ονόµατα όπως ο Peter Sadlo (κρουστά), o Johannes Moser (τσέλο), κ.α. Το έργο του έχει βραβευθεί μεταξύ άλλων με το βραβείο του διεθνούς διαγωνισµού σύνθεσης Günther Bialas (2002), την υποτροφία µουσικής της πόλης του Μονάχου και της πόλης του Tübingen (2003), το βραβείο µουσικής του Βαυαρικού κράτους (2004). Επίσης βραβεύθηκε µε το Rodion Shchedrin Chamber music prize για τα έργα του «Σ- Κασσιόπη» και «Χωρόχρονος Ι». Το 2007 ήταν υπότροφος στην cité des Arts στο Παρίσι ενώ το 2008 βραβεύθηκε το συνολικό του έργο και η µέχρι τώρα προσφορά του στη σύγχρονη ελληνική µουσική µε το βραβείο σύνθεσης του διεθνούς ιδρύµατος Christoph und Stephan Kaske. Τον Απρίλιο του 2007 ήταν καλεσµένος composer in residence στο φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης „les museiques“ στην Βασιλεία µε µια σειρά συναυλιών ενώ τον Ιούλιο του ίδιου έτους παρουσιάστηκε η πρώτη του όπερα, παραγγελεία της όπερας του Μονάχου στα πλαίσια του θερινού φεστιβάλ υπο τη διεύθυνση του Kent Nagano. Κεντρικό ρόλο στη μουσική του παίζουν μικροτονικά στοιχεία, πολύπλοκες ρυθμικές και ηχοχρωματικές δομές και η χρήση ηλεκτρονικών. Βασική πηγή έμπνευσης του αποτελούν φιλοσοφικά, μυθολογικά και φιλολογικά θέματα της αρχαίας Ελλάδας καθώς και σύγχρονες κοσμολογικές και μεταφυσικές θεωρίες.
Έργα: για Κιθάρα (Zwischenstucke), για σόλο Φωνή & live Electronics (εδιξησ[Α]μην εμε [Ω]υτόν), για σόλο Όργανο (Palimpsest [hommage a A.D.]), για σόλο Φλάουτο (Aeolian Elegy), κομμάτια για Πιάνο (Cycloids I), για Βιόλα (Kurzschluss), για Κρουστό (Ευλογητάρια), Κουαρτέτα Εγχόρδων (One -strips), για 2 Πιάνα - 2 Κρουστά & Live Electronics (Tautochronie), Μαρίμπα & Κουαρτέτο Κρουστών (Dead Strokes), για Τσέλο & Πιάνο (ROAI II), για 2 Όμποε & Αγγλικό Κόρνο (Κάρδαξ), για Άλτο Φλάουτο & Πιάνο (Nachlange III), για 4 Πιάνα (Μήδεια), Ορχηστρικά (Costellation), για μικρό Ensemble (Photonic constructions), Κονσέρτο για Πιάνο, για Μικτή Χορωδία (Slow rain), για Παιδική Χορωδία (Jandl Zyklus) και Ηλεκτρονική Μουσική.